نولیتو: بارسا مرا میخواهد با سلتا صحبت کند

 

از نولیتو، مهاجم همه کاره باشگاه سلتاویگو به عنوان جانشین احتمالی پدرو در بارسلونا یاد می شود.


 

به گزارش "ورزش سه"، پدرو ساعتی پیش بصورت رسمی از بارسلونا جدا و با قراردادی به ارزش 30 میلیون یورو راهی چلسی شد. حال بارسلونا باید برای جانشینی او به فکر پیدا کردن یک بازیکن مناسب باشد؛ بازیکنی که البته تا پایان یافتن محرومیت این باشگاه (1 ژانویه 2016) قادر نخواهد بود برای این تیم به میدان برود. 

از نولیتو که پیش از این نیز سابقه بازی برای بارسا را در کارنامه دارد و در چند فصل اخیر ستاره بی چون و چرای سلتا بوده، به عنوان مهره موردنظر کاتالان ها نام برده شده است. او در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" اگر بارسلونا واقعا مرا می خواهد، باید با سلتا صحبت کند. در این مورد سلتاست که تصمیم گیرنده نهایی است نه من. فکر می کنم آنها برای انتقال من به بارسا، رقم فسخ قراردادم را می خواهند و بارسلونا باید این رقم را پرداخت کند. 

همین حالا هم چند پیشنهاد خوب از تیم های دیگر دارم ولی سلتا را تنها به مقصد بارسلونا ترک می کنم. شاید در بارسا به من بازی های کمتری به نسبت سلتا برسد اما چیزهای مهمتری در این باشگاه به دست خواهم آورد. در حال حاضر نیز تنها به حضور موفق با سلتا در اولین بازی فصل فکر می کنم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 30 مرداد 1394 | 6:31 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.